Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via GLS met tracking en aflevering zonder handtekening.
U krijgt een trackingnummer waarmee u uw pakket online kan volgen.
Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering.
We willen dat u volledig tevreden bent over elke aankoop bij The Towel Company en streven ernaar om u te allen tijde uitstekende kwaliteit, waar voor uw geld en een prima service aan te bieden. Indien u een artikel wenst terug te sturen om het te ruilen, of indien u hebt besloten om het niet te houden, gelieve dan de retournota aan te vragen op info@thetowelcompany.be en deze binnen de 14 kalenderdagen naar ons terug te sturen, samen met de producten in hun originele verpakking en met het etiket. Wanneer dit aangewezen is, ruilen we het artikel (de artikelen) of betalen we de kostprijs terug. Alle goederen moeten in nieuwe en ongebruikte staat worden geretourneerd, samen met een kopie van uw originele leveringsbon. Wegens hygiënische redenen kunnen we enkel retour ontvangen indien pakket niet geopend is.
Indien u een artikel wenst te retourneren omdat het beschadigd is, gelieve dan de gegevens op de retournota in te vullen met een beschrijving van de beschadiging en binnen de 14 kalenderdagen samen met het artikel in zijn originele verpakking naar ons terug te sturen. Wanneer dit aangewezen is, ruilen we het artikel of betalen we de volledige kostprijs terug, inclusief alle gemaakte leveringskosten. De klant is verantwoordelijk voor de verzending van de goederen.